دستگاه تصفیه هوای فرازتک ------- FarazTek.ir سایت اصلی

شرکت مهندسی کاشف فرازان وطن تولید کننده دستگاه تصفیه هوای بدون فیلتر

دستگاه تصفیه هوای فرازتک ------- FarazTek.ir سایت اصلی

شرکت مهندسی کاشف فرازان وطن تولید کننده دستگاه تصفیه هوای بدون فیلتر

جدیدترین تکنولوژی رفع آلودگی های محیطی


سایت  شرکت   FarazTek.ir


اولین عارضه آلودگی هوا مستقیما بر روی سیستم تنفسی تاثیر می گذارد و ذرات معلق در هوا از طریق تنفس وارد بدن می شوند و سیستم تنفسی را درگیر میکند ، پس طبیعی است که اولین و بیشترین عارضه بر روی سیستم تنفسی خواهد بود و مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد.
استفاده از سوخت های فسیلی ، استفاده از سموم شیمیایی برای دفع جانوران موذی ، استفاده از مواد شوینده ، دود سیگار وجود دودآلاینده ها  و … همچنین مواردی چون ریزگردها و گرد و غبارها همگی باعث بروز چنین اتفاقاتی شده است.

روش های گوناگونی برای جلوگیری از استنشاق این هوا حداقل در منزل و محل کار وجود دارد که بهترین روش برای برطرف کردن آلودگی هوا ، ریزگردهای موجود در هوا ، غبار و سایر آلودگی ها  استفاده از فناوری FAP است.

 شرکت مهندسی کاشف فرازان وطن با استفاده از متخصصین  و مهندسین مجرب اقدام به ساخت دستگاه تصفیه هوای تحول یافته  با نام فرازتک FarazTek نموده که باعث از بین رفتن تمامی بیماری ها در محیط زندگی شده است بطوری که با استفاده از این دستگاه بیماری ها عفونت ها بو های بد محیطی و گند زدایی محیطی براحتی در مدت زمان مشخص شده انجام می گیرد و باعث محیطی استریل و ضد عفونی شده برای زندگی  سالم تر می شود.

قابلیت های دستگاه

از بین بردن ساختار ویروس ها،میکروب ها ،باکتری ها ، انگل ها و انواع آنفولانزا و ضدعفونی و استریل تمامی وسایل منزل و محل کار حتی زیر سطوح و نقاطی که از چشم ما پنهان می باشد

از بین بردن بوی بد داخل مکان ها( بوی بد غذاها، بوی سیگار، بوی مواد شیمیایی ، بوی بد رنگ ها ، بوی دود خودروها ، بوی بدآلاینده ها ، بوی عرق بدن و پا  )

از بین بردن دود های قابل رویت (دود سیگار و قلیان ، دود حاصل از سوختن غذا ها ، دود خودروها ، و انواع دودهای شیمیایی،دود آلایندهای موجود در هوا

پاک سازی  گرد و خاک موجود در هوای خانه و محل کار ( این گرد و خاک و ریزگردها باعث آلودگی و حساسیت و آلرژی درافراد دارای آسم و بیمار می شوند.)



مزایای دستگاه

 بجای گذاشتن اکسیژن خالص در هوا جلوگیری از پراکنده شدن ذرات معلق در هوا و کاهش میزان گردگیری و خانه تکانی ،برق مصرفی کم و قابل حمل بودن راحت و آسان ، بدون نیاز به فیلتر و تمیز کردن فیلتر ( فیلترها به مرور زمان ایجاد آلرژی نیز میکند) ارزان قیمت ترین و کارآمد ترین دستگاه موجود در بازار. اثرات پیشگیرانه ضد سرطان ضد بو ، ضد گازهای سمی ، ضد دود و گرد و غبار. کمک درمانی موثر در فشار خون ، سینوزیت ، میگرن ، بیماری های آلرژیک ، تنفسی و قلبی وتاثیر گذاری فوق العاده در شادابی و سلامت پوست ایجاد خوابی راحت و با آرامش و تاثیرات مثبت در هوش و بلوغ ، انرژی و هوشیاری ضد افسردگی و بالا بردن راندمان کاری دستگاه فرازتک قادر به جلوگیری از انتقال بیماری های واگیر دار می باشد.

با استفاده از دستگاه فرازتک افرادی که مشکلات تنفسی و آسم دارند ، افرادی که به سلامتی خود اهمیت می دهند ، کودکان ، نوزادان و به خصوص خانم های باردار می توانند هوایی مطبوع و بدون آلاینده را تنفس کنند. دستگاه فرازتک می تواند سرگیجه ، سردرد و تمامی بیماری هایی که با آلودگی هوا ایجاد می شود را از بین برده و از انتشار آن جلوگیری کند.


تست دود فرایند یونیزاسیون هوا




سایت  شرکت   FarazTek.ir


ادامه...